FAQ

1. Wanneer wordt mijn bestelling verstuurd als ik bestel?

Wij hanteren een levertijd van 1 tot 3 werkdagen.

2. Zijn jullie aangesloten bij een WEBSHOP-KEURMERK?

Ja, wij zijn sinds 2015 aangesloten bij de onafhankelijke organisatie “Webshop Keurmerk”.

3. Kan ik met I-Deal betalen?

Ja, je kunt bij ons met I-Deal, Paypal, SofortBanking etc. betalen. Ook is het mogelijk het bedrag middels een bankoverschrijving te voldoen.

4. Kan ik jullie contacteren voor maatadvies?

Ja, wij staan klaar om je van de juiste maatadvies te voorzien. Neem via email of telefonisch contact met ons op.

5. Kan ik jullie telefonisch bereiken?

Ja, wij zijn telefonisch bereikbaar op +31 174 75 03 61 van maandag t/m vrijdag van 10hr tot 15hr. En nee! wij zijn in de avond en het weekend niet telefonisch bereikbaar :).

6. Mag ik de producten retour sturen?

Ja, je mag de bestelde producten of een deel zonder reden retour sturen. Dit moet je wel binnen 30 dagen doen. Je hebt dus genoeg tijd om de producten te zien en te passen.

7. Kan ik mijn retourpakket gratis retour sturen?

Nee, je kunt via ons wel een retourlabel online aanvragen en afrekenen!

8. Kan ik achteraf betalen?

Nee, het is niet mogelijk achteraf te betalen.

9. Hebben jullie mij retourpakket ontvangen?

Mocht je willen weten of jouw retourpakket bij ons is aangekomen, dan kun je dit met het track en trace nummer die je ontvangen hebt bij het postkantoor zelf nagaan.

10. Wanneer ontvang ik mijn geld terug van mijn retourpakket?

Na ontvangst van jouw retourpakket, storten wij binnen 14 dagen het geld weer terug op de rekening waarvan de betaling is gedaan. Is de 14 dagen termijn verstreken? neem dan contact met ons op.